czwartek, 3 grudnia 2015

Szydełkowy dywan

Dziś będzie weselej, obiecuję. Skończyłam coś wielkiego. Coś co myślałam zajmie mi co najmniej miesiąc lub dwa, a zajęło mi to niecałe trzy dni! Może dlatego, że akurat miałam dzień wolny.
Od jakiegoś czasu świruję za szydełkiem i za tym by troszkę odświeżyć nasze mieszkanko, bo niestety, ale przydał by się już remont. Nawet córa zauważyła, że jej piękne ręcznie malowane dzieła nie ozdabiają naszych ścian i zaczęła przyklejać na największe "plamy" własnoręczne rysunki malowane już na kartkach. Jest wesoło i kolorowo. Awangardowo...
Mam bzika na punkcie własnoręcznej roboty. Po prostu fajnie jest zrobić coś samemu. Daje to niesamowitą frajdę.  Polecam każdemu kto po prostu lubi dłubać.
Szydełkowanie wcale nie jest takie trudne, a odpręża i przynosi szybko efekty. Można zrobić coś własnoręcznie dając swojemu mieszkaniu niesamowity klimat.

Zapragnęłam zrobić dywan z sznurka bawełnianego do Natalki do pokoju. Było to dla mnie wyzwanie, bo jak wiadomo nigdy nie robiłam aż tak wielkiej rzeczy, ale diabeł okazał się nie taki straszny.
Poszło, szybko i w miarę sprawnie.
Zużyłam całe 400 m sznurka. Zostało mi dosłownie 15 cm, z którym raczej już nic nie zrobię. Zrobiłam 17 okrążeń. Kolor wybierała Natalka. Na początku myślałam o jakimś granacie, szarości lub beżu, ale teraz, gdy skończyłam uważam, że świetnie on pasuje do dziecięcego (różowego) pokoju. Myślę, że równie świetnie prezentował by się wśród bieli, szarości i błękitu.


Dzień 1


Dzień 2


Dzień 3


Gdyby ktoś z Was chciał taki dywanik z chęcią podejmę się wyzwania :)

6 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo zdolna :) Ja pewnie skopałabym to na pierwszym okrążeniu ;)

    P.s. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie/rozdaniu u mnie na blogu: http://www.cannaslife.pl/2015/11/o-niespodziankach-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę nad odpowiedzą, gdyż pytanka są niezbyt łatwe:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde najmniejsze słowo. Proszę, nie bójcie się szczerości. Ściskam gorąco :)